Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
woensdag 10 april 2013
Artikel in de kijker themanummer 'jongeren en politiek', in: Res Publica 55(2013)1
Marc Hooge en Kaat Smets stelden voor Res Publica een themamnummer samen met als rode draad 'jongeren en politiek in verandering'.
-De opkomstkloof tussen jongvolwassenen en ouderen in nationale verkiezingen: een vergelijkend onderzoek / Kaat Smets, P.11-36
-De intergenerationele overdracht van milieubewustzijn: de invloed van beide ouders en de rol van communicatie binnen het gezin / Cecil Meeusen, P.37-60
-Participeren jongeren anders? : een contextspecifiek antwoord op basis van het Belgische Oosterweelreferendum / Peter Thijssen, P.61-84
-Symposium: sociale media en de representatieve democratie / Henry Milner, Eugénie Dostie-Goulet, Marc-Antoine Turcotte, Yannos Theocharis, Ellen Quintelier en Marc Hooge, P.107-132
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten