Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
woensdag 25 maart 2015
Ik maak de klik: onlineplatform voor kinderen van ouders met psychische problemen (KOPP)
"IKMAAKDEKLIK.be is een onlineplatform voor kinderen van ouders met psychische problemen.
Het online project wil de signalisatie van en ‘eerste hulp’ aan de verborgen KOPP-doelgroep ook laten plaatsvinden op ‘lagere trappen’ van het stepped care model.
Het opzetten van een website voor KOPP-kinderen heeft als doel om meer kinderen van ouders met een psychiatrische problematiek vroegtijdig de weg te laten vinden naar informatie, lotgenoten, partners in de hulp en hulpmiddelen op maat.
Het algemene doel van het project ligt op gebied van welzijnsbevordering van de kinderen uit de doelgroep. Tevens speelt een suïcidepreventief doel, aangezien KOPP-kinderen een vergroot risico lopen." (Bron: website huishouden-vzw.be)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten