Sterke leraren maken het verschil in de strijd tegen de kinderarmoede / Tine Swaenepoel. Koning Boudewijnstichting & Vlaams Ministerie van Onderwijs en Vorming, 2019.
"Deze publicatie voor lerarenopleiders en betrokken actoren bevat naast algemene inzichten de bouwstenen rond vijf kerncompetenties voor het uitwerken van kwaliteitsvolle interacties in de klas (kwaliteitsvolle interacties, rijke taal, reflectief handelen, expressie kinderen en opbouwen van relaties o.a. ouders). Het boek biedt tevens een overzicht van literatuur, onderzoek, toolboxen en praktisch materiaal."
Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
woensdag 20 maart 2019
Sterke leraren maken het verschil in de strijd tegen de kinderarmoede
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten