Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
woensdag 19 juni 2019
Burgerdialogen en burgerraadplegingen
Burgerdialogen en burgerraadplegingen: belangrijkste conclusies (30 april 2019) / Europese Commissie. Luxemburg: Bureau voor publicaties van de Europese Unie, 2019.
"Dit verslag is gebaseerd op de bijdragen van honderdduizenden burgers die hun stem hebben laten horen tijdens ongeveer 1 600 burgerdialogen en via de onlineraadpleging over de toekomst van Europa. Het dient als input voor het overleg van de leiders van de EU-27 tijdens de informele bijeenkomst in Sibiu. Feedback van en interactie met de burgers zijn ook van grote waarde geweest met het oog op de bijdrage van de Commissie aan de strategische agenda die de leiders in juni 2019 zullen aannemen (Europa in mei 2019: voorbereidingen voor een meer verenigde, sterkere en democratischere Unie in een steeds onzekerder wereld."
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten