Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
zaterdag 23 november 2019
Vaardigleven.be
" Vaardigleven.be is een online leeromgeving met gratis wetenschappelijk gefundeerde oefeningen uit de psychologie, samengesteld door professionele hulpverleners. 'Vaardig leven' gaat over hoe je omgaat met de obstakels die je geluk in de weg staan. Dit leer je niet door erover te lezen, maar door ervaringsgericht aan de slag te gaan met deze toolkit. Deze oefeningen zijn tools die jou helpen ontdekken wat voor jou persoonlijk het leven waardevol maakt en hoe je aan de hand van dit waardenpalet je leven zinvol kan invullen. We gaan vaardigheden trainen om met jouw innerlijke obstakels zoals gedachten en emoties om te gaan op een mindful manier en integreren dit in je dagelijkse leven.
Deze online leeromgeving is een gratis initiatief van Mindtraining.be en CGG Ahasverus."
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten