Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
vrijdag 8 maart 2013
Artikel in de kijker in... De Groene Amsterdammer 7 maart 2013
De Groene Amsterdammer is deze week een themanummer. Leven en overleven in de illegaliteit staat centraal in de artikels:
-De laatste halte: Illegaliteit Vreemdelingendetentie / Irene van der Linde
-Schuilen in het schimmenrijk: Illegaliteit Marginalen in de onderwereld / Martijn Stronks
-‘Ik berouw de dag dat ik naar dit land ben gekomen’: Illegaliteit De arbeidsmigrant / Hassan Bahara
- Wachten op het ongewisse: Illegaliteit De Vluchtkerk als intermezzo / Brechtje Keulen
-‘I can do nothing’: illegaliteit niet terug, maar ook niet blijven / Wilfred van de Poll & Klaas van Dijken
-Voor de poorten van de stad: essay Illegaliteit Antigone en de asielzoekers / Thomas Spijkerboer
Het tijdschrift vind je in open rek op de eerste verdieping van het SSH Studielandschap.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten