Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
woensdag 4 mei 2016
Studiedag 'Tienerpooiers en hun slachtoffers, wie zijn ze en hoe gaan we ermee om?'
"De laatste jaren neemt het aantal tienerpooiers steeds toe, mensenhandelaars die tienermeisjes bewust aanhankelijk maken om ze nadien uit te buiten. Hun slachtoffers worden ook steeds jonger. Maar hoe worden tienermeisjes in de prostitutie gelokt? Wat is het profiel van de daders en slachtoffers? Wat kunnen we doen om de feiten te voorkomen? Hoe kunnen we de meisjes beschermen en de daders vervolgen? Verschillende sprekers vertellen er meer over op de studiedag georganiseerd door vzw Zijn en de provincie Antwerpen. We sluiten de dag af met een debat over de gecoƶrdineerde aanpak van het probleem door overheid, justitie en hulpverlening."
Wanneer? Maandag 6 juni 2016
Waar? Coveliersgebouw, auditorium, Boomgaardstraat 22 – 2600 Berchem
Meer info vind je hier.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten