Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
woensdag 17 maart 2021
Geëngageerde jongeren over migratie & polarisatie
"80 jongeren - de helft met, de andere helft zonder een vluchtverleden - gingen in het kader van het Europees project PeaceCraft een uitdaging aan: concrete oplossingen ontwikkelingen voor de polarisatie die ontstaat bij het thema van 'vluchtelingen en migratie'.
In 4 landen - België, Slovenië, Bulgarije en Turkije - sloegen jongeren de handen in elkaar en lieten hun creativiteit de vrije loop. Ontdek de concrete acties die de Belgische jongeren plannen om een positief verschil te maken in onze samenleving op dit event.
Er waren ook drie keynote sprekers hun expertise en ervaring delen:
Majd Khalifeh (VRT) over media & polarisatie
Artemis Kubula (Blenders) over innovatie waar je als mens centraal staat
Marieke Duytschaever (Tumult) over inclusief jongerenwerk"
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten