Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
maandag 3 februari 2020
Jobcoaching door vrijwilligers: hoe en waarom?
Jobcoaching door vrijwilligers: hoe en waarom? - over nieuwkomers, de brug naar werk en de pijlers eronder : inspiratiegids / Vluchtelingenwerk Vlaanderen, 2020.
"Als lezer krijg je tips and tricks om zelf aan de slag te gaan. De publicatie toont de kracht van ontmoeting tussen mensen. Daarnaast lees je ook hoe jobcoaches en nieuwkomers elkaar kunnen versterken en zich samen kunnen verenigen voor een zoektocht naar werk.
De inspiratiegids daagt je als lezer uit om stil te staan bij de toegankelijkheid van werk voor nieuwkomers. Concrete tips en verschillende getuigenissen helpen je op weg.
De inspiratiegids is een must-read voor iedereen die werk meer inclusief wil maken en zich wil engageren voor de strijd tegen werkloosheid en sociale uitsluiting."
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten