Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
woensdag 23 november 2016
Gelijkekansenuurtje: lezing over armoede en milieudoelstellingen
Hoe kan duurzame armoedebestrijding een solidaire samenleving vorm geven?
Low Impact Man, Steven Vromman, neemt ons aan de hand van verhalen, eco-comedy en voorbeelden mee naar een toekomst zonder armoede. Een verhaal over nieuwe helden en nieuwe mogelijkheden. Met een vleugje humor en veel concrete voorbeelden krijg je tips en inspiratie voor het nieuwe tijdperk dat op komst is. Want zoals het oude Chinese spreekwoord al wist te vertellen: "het is beter een kaars aan te steken dan te klagen over de duisternis".
Organisator: Cel gelijke kansen, Tel. 016-26 73 94, gelijkekansen@vlaamsbrabant.be
Wanneer: vrijdag 02 december 2016 van 12.30 tot 13.30 uur
Locatie: Provinciehuis Vlaams-Brabant, Provincieplein 1 - 3010 Leuven
Prijs: gratis
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten