In SW&S 14(2016)1:
-Editorial: Social Work for the Middle Classes / Sagrario Segado Sánchez-Cabezudo, Antonio López Pelaez, Neil Gilbert
-Middle Class Evolving To Precariat: Labour Conditions for the 21st Century / Andoni Alonso, Sílvia Ferreira, David Alonso
-Community mediation: a tool for citizen participation in public policy / Marta Blanco Carrasco
-Multiple Family SES Indices: Variations between Middle Class and Lower Social Class Undergraduate Samples /Melissa Lopez Reyes
-Labor, health, social work and the middle classes: Do Spanish youth have to jeopardize their health to find a job? / Antonio López-Peláez
-Crisis, social class, employment and education / Fernando de Lucas
-Participation and social services local intervention in spain / Enrique Pastor Seller
Welkom
Welkom!! Dit is de blog van de mediatheek van de Sociale School Heverlee / Hogeschool UCLL.
Tagcloud
Amnesty International
arbeidsmarkt
Armoede
boeken
Brussel
communicatie
cultuur
cursussen
debat
demografie
deontologie
diversiteit
DOAJ
duurzame ontwikkeling
e-books
e-culture
economie
erfgoed
ethische aspecten
Europese Unie
films
filosofie
foto's
gehandicapten
gevangenen
gezondheidsdoelstellingen
gezondheidszorg
huisvesting
IASSW
ICSW
IFSW
IFTTT
informatievaardigheden
jongeren
levensverwachting
LexisNexis
lezingen
losbladige naslagwerken
mensenrechten
migratie
multimedia
naslagwerken
OCMW
OESO
ontwikkelingssamenwerking
op
Open Access
opleidingen
OSE
ouderen
Pearl Trees
personeelswerk
politiek
POW
preventie
psychologie
Sacharovprijs
samenlevingsopbouw
seksualiteit
Sociale School Heverlee
sociale wetgeving
sociologie
spelmateriaal
statistisch materiaal
straathoekwerk
studiedagen
Studielandschap SSH
taal
tentoonstellingen
The British Journal of Social Work Current Issue
thuislozen
thuiszorg
tijdschriftartikels
Unesco
Verslaving
vluchtelingen
VN-Klimaatconferentie
vrijwilligerswerk
vrouwenstudies
welzijnswerk
werelddagen
werkloosheid
Zoeken in deze blog:
vrijdag 3 februari 2017
Artikel in de kijker: SW&S 14(2016)1: Special Issue: "The decline of the middle classes"
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten